Programový manažer - telekomunikační systémy

Hledáme zkušeného programového manažera pro organizaci, koordinaci a doručení programu na výstavbu mobilního komunikačního systému poskytujícího primárně služby pro krizovou komunikaci. Systém poskytne hlasové a datové služby s vysokou dostupností složkám integrovaného záchranného systému (IZS) a dalším uživatelům. Programový manažer je odpovědný za koordinaci a administraci všech aspektů programu včetně jeho plánování, organizace, zajištění lidských zdrojů, vedení a kontrolu projektových aktivit.

Co byste dělal/a?

- Příprava, organizace a koordinace dílčích projektů v oblasti výstavby telekomunikačních systémů
- Definice realizačních strategií a cílů programu i jednotlivých dílčích projektů zařazených v programu
- Řízení rizik, řešení konfliktů, návazností a priorit mezi dílčími projekty a případná eskalace problémů
- Vedení skupiny projektových manažerů a dalších pracovníků v programu a projektech
- Plánování, kontrola využití a čerpání rozpočtů
- Pravidelné vyhodnocování výkonnosti a kvality dodávek programu a dílčích projektů
- Příprava a prezentace stavu programu na pravidelných projektových revizích
- Řízení změn, rizik a zdrojů programu
- Příprava reportů pro vedení podniku a zákazníky
- V souladu s metodikou projektové kanceláře NAKIT nastavení a kontrola plnění termínů aktivit jednotlivých projektů v programu

Koho hledáme?

- VŠ vzdělání, preference v oboru IT/telekomunikace
- Prokazatelná zkušenost práce na pozici projektového manažera v IT/Telco společnosti 8 a více let
- Prokazatelná zkušenost práce na pozici programového manažera (nebo obdobné) v IT/Telco společnosti 3 a více let
- Znalost mobilních komunikačních sítí a systémů
- Praktická zkušenost s vedením programu v oblasti implementace komunikačních sítí a/nebo systémů
- Hluboké znalosti principů projektového a programového řízení (PMP, Prince2)
- Znalost řízení životního cyklu služeb IT (ITIL)
- Znalost principů změnového řízení
- Znalost nástrojů programového/projektového řízení (např. MS Project, Confluence, Trello, apod.) a MS Office
- Výborné schopnosti komunikace, vedení lidí a organizace
- Zacílení na řešení problémů, kvalitu dodávky a včasné dodání
- Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni (min. B2, CEFR nebo adekvátní)
- Znalost prostředí státní správy výhodou
- Řidičský průkaz, občasné cestování do zahraničí (1x kvartál

Co Vás u nás čeká?

- Možnost být u zrodu a aktivně se podílet na vytvoření komunikačního systému hlasových a datových služeb s vysokou dostupností složkám IZS
- sehraný tým profesionálů v oblasti informační a komunikační technologie
- můžete ovlivnit optimální chod a fungování Vašeho oddělení
- setkáte se s jedinečnými technologiemi, které jinde nenajdete
- podpoříme Váš profesní rozvoj a růst
- získáte další zkušenosti pro svou kariérní dráhu
- máme pro vás i další benefity (stravenky, týden dovolené navíc, sick days)

Prosíme o vyplnění tohoto formuláře:

+ Vybrat soubor
+ Vybrat soubor
+ Přidat další soubor

* povinné údaje

Další dostupné pozice:

Přejít nahoru